در این مقاله که از سایت نیوتکس برای شما تهیه و کپی شده ، قراره آموزش ضبط فیلم از صفحه کامپیوتر رو به شما یاد بدم.

آیا فیلمبرداری را امتحان کرده اید؟ یا آیا شما یک کاربر ماهر هستید و می خواهید با یک ابزار جدید تجربه خود را ارتقا دهید؟ ما در مورد بهترین نرم افزار ضبط صفحه برای ویندوز تحقیق و مقایسه کردیم تا به شما کمک کنیم متناسب با نیازهای خاص خود ایده آل پیدا کنید و آنها را برای شما در اینجا ارائه دهیم.

 

در حالی که ابزارهای مختلف ضبط صفحه در قیمت و عملکرد متفاوت هستند ، اکثر آنها دارای تعدادی ویژگی هستند ، از جمله:

 

    قاب فیلم قابل تنظیم

    گزینه های ویرایش برش و چسباندن

    زمان ضبط نامحدود

 

برای تهیه یک آموزش ویدئویی موثر ، ایجاد یک دوره آموزش الکترونیکی ، بازاریابی تجارت خود برای مشتریان آنلاین یا حتی ثبت یک مانور جدید در بازی مورد علاقه خود ، از کدام ابزار باید استفاده کنید؟ این لیست کوتاه هر آنچه برای تصمیم گیری آگاهانه و شروع به ایجاد نیاز دارید را فراهم می کند.

نرم افزار ضبط رایگان صفحه که باعث صرفه جویی در هزینه می شود

 

چه بعد از استفاده از نسخه های آزمایشی هزینه نرم افزارهای متعددی را پرداخت کرده باشید و در جایی که انتظار می رفت هیچ جای نزدیک به پول دریافت نکرده باشید ، و چه به دنبال صرفه جویی در هزینه هستید ، ضبط کننده های صفحه نمایش زیادی وجود دارد که می توانند کار را با این کار انجام دهند رضایت بخش بدون تخلیه جیب شما. یک نکته احتیاط آمیز: برخی از شرکتهای نرم افزاری ممکن است پس از بارگیری ابزار "رایگان" خود ، نیاز به به روزرسانی پولی داشته باشند.

 

ما دو دستگاه ضبط کننده صفحه نمایش برجسته و ایمن را جمع آوری کردیم که با موفقیت با بهترین ابزارهای ضبط صفحه نمایش پولی رقابت می کنند.

1. فری کم

Free Cam یک ضبط کننده صفحه نمایش رایگان بسیار ساده با یک ویرایشگر داخلی صوتی / تصویری است. رابط کاربری جذاب و بصری به شما امکان می دهد با سهولت یک حرفه ای پخش صفحه را ایجاد کنید. حتی اگر این نرم افزار رایگان باشد ، هیچ علامت گذاری علامت گذاری نمی کند و بدون تبلیغات است.

2. کم استودیو

CamStudio گزینه خوبی برای کاربران یکبار مصرف یا گاه به گاه با حداقل نیاز به ویرایش است. این نرم افزار ضبط صفحه نمایش منبع باز سبک ، فیلم هایی با فرمت AVI ایجاد می کند که بعداً می توانند به SWF تبدیل شوند. در حالی که جمع و جور بودن برخی را به خود جلب می کند ، برخی دیگر خواستار توسعه بیشتر و افزایش پشتیبانی فنی هستند.

شما با این دو نرم افزار جالب می تونید به ساخت فیلم از صفحه کامپیوتر یا همون اسکرین شات بپردازید و از ویدیو هاتون پول در بیارید.

پس همین الان شروع کنید!