http://rozup.ir/view/3188637/Google%20Autocomplete2.png

Google Autocomplete چیست و چگونه کار می کند ! این سوالیست که احتمالا به دنبال پاسخ آن هستید و برای همین وارد این صفحه از سایت ما شده اید. Google Autocomplete همان سیستمی است که ادامه ی عبارات و جمله های شما را پیش بینی می کند. مسلما با این مورد روبرو شده اید که وقتی در حال نوشتن عبارت مورد نظرتان در بخش جستجوی گوگل هستید، گوگل به طور هوشمند خودش ادامه ی جمله شما را پیش بینی می کند! این دقیقا کاریست که سیستم Google Autocomplete انجام می دهد. حالا در این مطلب می خواهیم به چگونگی عملکرد آن بپردازیم تا شما همه چیز درباره Google Autocomplete را متوجه شوید.



چیزی که مشخص است دلیل ساخت این سیستم هوشمند می باشد! مسلما به دلیل صرفه جویی در زمان کاربران چنین سیستمی به وجود آمده است. طبق آمارها با استفاده از Google Autocomplete به صورت روزانه، ۲۰۰ سال در تایپ کردن کاربران صرفه جویی می شود!!! شما می توانید هرجایی که یک باکس جستجوی گوگل را می بینید، از چنین امکانی بهره برداری کنید؛ موبایل IOS، موبال Android، دسکتاپ، مرورگرها و …

البته تکمیل خودکار گوگل در موارد زیادی هم مورد سرزنش و نکوهش قرار گرفته است. به عنوان مثال به دلایل سیاسی، برخی موارد از این سیستم حذف شده اند! برخی کاربران به دلیل آن که این سیستم باعث فاش شدن آینده ی بازی و یا یک فیلم شده است از آن ابراز نارضایتی کرده اند.

سیستم تکمیل خودکار در سال ۲۰۰۴ ارائه شد اما تا سال ۲۰۰۸ به صورت یک گزینه ی قابل انتخاب وجود داشت. بیشتر کاربران موبایل از آن استفاده می کردند چرا که تایپ کردن با موبایل کمی سخت تر از تایپ کردن با دکمه ی بزرگ کیبورد می باشد! از سال ۲۰۰۸ با استقبال اکثریت کاربران از این سیستم و همچنین نتیجه بخش بودن آن، این امکان به موتور جستجوی گوگل افزوده شد.

Google Autocomplete با استفاده از جستجوها و اطلاعات وارد شده ی میلیون ها کاربر در سراسر جهان کار می کند و مهم ترین و پر مخاطب ترین موارد را به عنوان پیشنهاد به شما نمایش می دهد. در ادامه می خواهیم به بهترین روش های استفاده از Google Autocomplete بپردازیم.

شما می توانید از اطلاعاتتان درباره Google Autocomplete برای سئوی سایت استفاده کنید.


http://rozup.ir/view/3188636/Google%20Autocomplete.jpg

اگر می خواهید راه ها و اطلاعات بیشتری درباره سئو را بدانید، از صفحه ی آموزش سئو دیدن فرمایید و مقالات آموزشی و خبری سایت سازان را مطاالعه کنید.


۱٫ جستجوی کلمات کلیدی

پیدا کردن و انتخاب کلمات کلیدی مناسب کاری بسیار سخت است! اما اساس و پایه ی کار و فعالیت شما همین کلمات کلیدی هستند و حتما باید برای آن ها زمان و انرژی و بودجه کافی در نظر بگیرید. کلمات کلیدی شما خودشان به تنهایی مهم هستند اما شما باید برروی کلمات و عبارات هم معنی و یا موارد مربوط به آن ها هم سرمایه گذاری کنید. یکی از بهترین ابزارهایی که شما می توانید عبارات هم معنی و مرتبط را بیابید، خود گوگل است! گوگل با استفاده از سیستم تکمیل خودکار، برترین و محبوب ترین عبارات را به شما نشان می دهد و می توانید متوجه شوید که کاربران چه مواردی در زمینه کاری شما و نزدیک به کلمات کلیدی شما را جستجو می کنند.


۲٫ یافتن قصد کاربران!

این که شما بدانید قصد و نیت کاربران چیست، بسیار برایتان مفید و کمک کننده خواهد بود! هنگامی که شما با اهداف و خواسته های کاربران آشنایی داشته باشید می توانید بهتر و کامل تر نیاز آن ها را برطرف کنید. در گام نخست با استفاده از سیستم تکمیل خودکار گوگل می توانید بفهمید که کاربران موارد نزدیک به کسب و کار شما و کلمات کلیدی شما را چگونه جستجو می کنند. سپس در مرحله ی بعد با مشاهده ی صفحاتی که در این جستجوها برترین رتبه ها را دارند، می توانید بهترین شیوه ی ارائه مطلب و چگونگی بیان محتوا را متوجه شوید.

این مورد را از دست ندهید!!! هرچقد به خواسته و نیاز کاربران نزدیک تر باشید، آن ها شما را بیشتر دوست خواهند داشت و آینده و موفقیت شما را تضمین می کنند. ?


۳٫ مدیریت اعتبار آنلاین

اعتبار آنلاین و مجازی شما بسیار مهم و سرنوشت ساز است. شما باید از جایگاه و پرستیژ خاصی برخوردار باشید تا بتوانید در وب به نتیجه برسید. بگذارید این مورد را با یک مثال شروع کنم! فرض کنید یک کاربر می خواهد نام شما و یا برند شما را در گوگل جستجو کند تا وارد سایتتان شود. اگر پیش بینی ها شامل مواد منفی باشند، و یا حتی یکی از آن ها منفی باشد، تاثیر بسیار بدی بر روی کاربر خواهد گذاشت و احتمالا هرگز به شما اعتماد نخواهد کرد.

مثلا فرض کنید که من می خواهم عبارات ” مدرسه شماره یک ” را جستجو کنم. اگر در پیش بینی های گوگل با عبارت ” افت درسی در مدرسه شماره یک ” مواجه شوم، هرگز این مدرسه را برای تحصیل انتخاب نخواهم کرد!!! باید به گونه ای عمل کنید تا نتایج و پیش بینی ها درباره شما به بهترین و مثبت ترین حالت باشد. شما می توانید اقدامات متفاوتی برای کسب چنین شرایطی انجام دهید که در زیر چند پیشنهاد را برای شما آورده ایم:

    کنترل کردن مکالمات و مطالب مرتبط با برند خود جهت نمایش بهتر در Google Autocomplete
    بهبود و عملکرد بهتر در رسانه های اجتماعی به منظور کسب بازخوردهای مثبت بیشتر
    تولید محتوای بهتر و ارائه خدمات بهتر در شبکه های اجتماعی برای نمایش در رتبه های بالای گوگل و همچنین نمایش در پیش بینی های گوگل
    درج رپورتاژ و تبلیغات در وبسایت های بزرگ و مرتبط

سیاست ها و قوانین Google Autocomplete

گوگل به دلیل سیاست های خاص جهانی و موارد اخلاقی برخی موارد را تحت هیچ شرایطی در پیش بینی ها نمایش نمی دهد. شما باید با این موارد آشنا باشید تا از ایجاد آن ها پرهیز کنید و همچنین از مبتلا شدن به آن ها نیز جلوگیری کنید. در زیر موارد ممنوعه ی گوگل را مشاهده می کنید:

    پیش بینی های صریح جنسی
    پیش بینی های نفرت انگیز و دشمنی علیه گروه ها و افراد
    پیش بینی های خشونت آمیز
    پیش بینی های مربوط به کارها و اقدامات خطرناک