خرید یک گوشی خوب

از آنجایی که دنیای گوشی های موبایل بسیار گسترده است و تنوع محصولات حتی متخصصین را نیز برای نتخاب یک موبایل خوب گیج میکند. بیشتر افراد زمان خرید تلفن همراه نمی دانند دنبال چه چیزی می گردند!

برای آنکه یک گوشی موبایل را هوشمندانه انتخاب کنید تا در آینده نسبت به خرید خود پشیمان نشوید بهتر است نکاتی را که در این نوشته در ریسام به آنها اشاره می شود را به خاطر بسپارید.

ویژگی های یک گوشی خوب چیست؟

حفاظت در برابر آب و خاک

قیمت گوشی های هوشمند، روز به روز در حال افزایش است. به نظر می رسد گوشی هوشمندی که بیش از ۲۰۰ دلار قیمت دارد باید در برابر آب و خاک مقاومت داشته باشد چرا که قرارگیری گوشی در برابر آب و خاک، در برخی شرایط اجتناب ناپذیر است.

صدای استریو

زمان آن که بتوانیم صدای استریو را در گوشی های هوشمند خود داشته باشیم فرا رسیده است، چرا که گوشی های ما، یکی از اصلی ترین روش های ما برای استفاده از رسانه ها هستند، و اسپیکرهای استریو به هیچ عنوان نیاز به تکنولوژی های گران قیمت یا پیچیده ندارند.

باز کردن قفل گوشی با روش های بیومتری

بخش عمده ای از زندگی اجتماعی ما مربوط به گوشی هوشمند ماست. نه فقط شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک یا واتس اپ، بلکه تمامی پسوردها، فایل ها، مکالمات شخصی و بسیاری موارد دیگر نباید به دست افرادی که ما نمی خواهیم، بیفتند. بنابراین، روش های باز کردن بیومتری، باید برای تمامی سازنده های گوشی هوشمند یک اولویت باشد، حتی برای گوشی های ارزان تر.

عمر باتری مناسب

اکر در حال پرداخت پول نسبتا زیادی هستید، برای شما ایده آل است که عمر باتری شما حداقل دو روز باشد. باتری ای که دائما در حال خالی شدن است، بسیار آزاردهنده است.

دسترسی سریع به دوربین

امروزه، دوربین ها یکی از موارد اصلی مورد نیاز یک گوشی خوب هستند، چراکه ما خواستار ثبت لحظات به یاد ماندنی خود توسط گوشی هوشمندمان هستیم، پس یک دوربین عالی و دسترسی سریع به آن یکی از مهم ترین مواردی است که باید به آن توجه کنیم.

شارژ سریع، بدون نیاز به سیم

هنگامی که موضوع ما باتری ها هستند، خوب است که در رابطه با شارژ بدون سیم هم صحبت کنیم. این نوع شارژ سریع و آسان است. همچنین برای شرایطی که مجبور به ترک خانه هستید اما به یکباره متوجه شارژ اندک گوشی خود می شوید بسیار مناسب است.